焦點活動

2020年9月10-28日

【9.26世界避孕日】Don't Take Chance 網上性教育活動

每年的9月26日是世界避孕日,為提高青少年對避孕的意識,家計會青年義工組Famplus2於2020年9月10日至28日一連三個星期在Facebook及instagram推出了一系列的網上活動,並送出了多份精美小禮物。

活動第一彈

【五個匪夷所思的避孕方法】|Don’t Take Chances特輯(上集)

 原來古代人會用XXX嚟避孕? 網傳的古代人避孕法匪夷所思到你唔信! 有請我哋的Intern Katie同Ceci同大家介紹下!

 

活動第二彈

【收集你認為伴侶最貼心的舉動】

唔知大家覺得情人做咗啲咩,你係會有小感動? 

於家義豚Famplus2的Facebook或instagram帖文下留言分享「伴侶最貼心的舉動」的人士有機會獲得我地家計會X芬仔朗子whatsappsticker及小禮包乙份。

 

活動第三彈

【避孕知識考考你!】

小測驗睇下避孕知識你識幾多!

 

活動第四彈

【This or That Challenge】What is your LOVE preference?

唔知當大家面對「愛情選擇題」的時候又會點樣揀呢?

只要參加活動並標記我們instagram帳號便可獲得家計會X芬仔朗子WhatsApp Sticker及實用精美貼紙。

 

活動第五彈

【實習生避孕吾識挑戰賽 】|Don’t Take Chances特輯(下集)

好多人唔知原來0.03同0.01的domdom最大的差別係…事後先發現個套穿咗,應該點樣算?有請我哋的Intern Katie同Cec嚟接受挑戰,睇下而加大學生識幾多先!

 

特備活動

線上西洋書法工作坊

於2020年9月26日世界避孕日當天,我們邀得西洋書法導師Mercy教導參加者透過學習西洋書法,體會書寫的藝術。同時,亦有教育主任分享常見的避孕諺誤,讓參加者認識正確的避孕知識。活動中,參加者寫下了「Don't Take Chance」的字句,一起推廣正確性知識,為建立年青人負責任的性態度出一分力。

 

歡迎追蹤我們,留意更多更多最新動態!